تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوبخت درآمد سازمان هدفمندی یارانه‌ها را حدود ۳۶ هزار میلیارد تومان اعلام کرد

به گزارش افکارنیوز،

محمدباقر نوبخت در جلسه علنی امروز مجلس (7 اسفند 95) در جریان بررسی بودجه سال 96، در بخش درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها گفت: همان‌طور که پیش از این هم اعلام کرده بودم درآمد سازمان هدفمندی یارانه‌ها حداکثر 35 تا 36 هزار میلیارد تومان است و آقایان مبلغی معادل 76 تا 80 هزار میلیارد تومان را مطرح کردند.

وی افزود: من از رئیس مجلس درخواست کردم تا مرجع قانونی با انتخاب رئیس مجلس تعیین شود و این موضوع را موردبررسی قرار دهد و این مرجع در گزارش کتبی خود عنوان کرده که کل درآمدهای سازمان هدفمندی یارانه‌ها طبق قانون در سال 1395، 36 هزار و 400 میلیارد تومان است.

رئیس سازمان بودجه اظهار داشت: اینکه یکی از نمایندگان درآمد هدفمندی یارانه‌ها را بین 70 تا 80 هزار میلیارد تومان عنوان می‌کند و عنوان می‌شود که فلان مقدار بنزین با فلان قیمت در تعداد مشخصی از روزهای سال به فروش می‌رسد و اینکه این درآمد حاصل از فروش این مقدار بنزین، درآمد هدف‌مندی یارانه‌ها نامیده می‌شود، غلط است و درآمد حاصل از فروش بنزین، درآمد سازمان هدف‌مندی یارانه‌ها نیست، بلکه درآمد شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی است.

نوبخت خاطرنشان کرد: پیش از آنکه قانون هدفمندی یارانه‌ها در مجلس به تصویب برسد، درآمد حاصل از فروش بنزین در نهایت به حساب خزانه‌داری واریز می‌شد.

وی افزود: در بخش فروش گاز نیز درآمد حاصل از این بخش، درآمد سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیست، بلکه درآمد شرکت ملی گاز است و در قانون بودجه نیز به عنوان درآمد شرکت ملی گاز به تصویب می‌رسد و البته این پول به حساب شرکت گاز نمی‌رود، بلکه به حساب خزانه واریز می‌شود.

رئیس سازمان بودجه اظهار داشت: طبق ماده ۲ اساسنامه سازمان هدفمندی یارانه‌ها، شرکت‌های نفت و گاز، توانیر و شرکت آب باید بخش خالص درآمد حاصل از فروش حامل‌های انرژی که کسورات از آن کسر شده، به حساب سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوبخت درآمد سازمان هدفمندی یارانه‌ها را حدود ۳۶ هزار میلیارد تومان اعلام کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..