تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه محاسبه نرخ حق‌التدریس معلمان اعلام شد

ساعت 24-نحوه محاسبه نرخ حق التدریس نیروهای آزاد (تمام وقت و غیرتمام وقت وزارت آموزش و پرورش در قالب اطلاعیه‌ای اعلام شد.

در این اطلاعیه نحوه محاسبه نرخ حق التدریس نیروهای آزاد در سال تحصیلی 95-96 مشخص و به استان ها و مناطق آموزشی ارسال شده که شامل نکات زیر است:

1- با توجه به مصوبه سال 88 شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، نرخ حق‌التدریس ساعتی نیروهای آزاد (تمام وقت و نیمه وقت) به ماخذ یکصدم امتیازات حق شغل و شاغل معلمین شاغل مشابه در بدو خدمت ضربدر ضریب ریالی سال و به شرح جدول زیر مصاحبه می‌شود. بدهی است امتیاز یاد شده در سال 96 بر اساس ضریب همان سال قابل محاسبه خواهد بود:

2- با توجه به اینکه ضریب حقوق نیروهای حق‌التدریس در شش ماهه دوم سال و سه ماهه اول سال بعد متفاوت است، بنابراین قرارداد افراد در سال تحصیلی 95-96 و سال‌های بعد در دو مرحله مجزا از اول مهر ماه تا پایان اسفند ماه و اول فروردین ماه تا پایان خرداد ماه سال بعد تهیه خواهد شد.

3- حداقل دستمزد (نرخ حقوق و مزایا) این افراد طبق قرارداد کار شامل نرخ حق‌التدریس برای هر ساعت، سهم کمک هزینه مسکن برای هر ساعت، سهم کمک هزینه اقلام مصرفی خانوار برای هرساعت، سهم کمک هزینه اولاد برای هرساعت، سهم مرخصی ذخیره برای هر ساعت و سهم مزایا پایان کار برای هر ساعت است.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه محاسبه نرخ حق‌التدریس معلمان اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..