تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامات قبل از زایمان، پدرها بخوانند

مسوولیتها‌ و فعالیت‌هایی که لازم است پدرانی که تازه صاحب فرزند شده‌اند آنها را انجام دهند.

بدیهی است که مادران پا به ماه که در انتظار تولد نوزادشان هستند بیشترین مسوولیت را در این اتفاق مهم برعهده دارند از جمله در دوران بارداری و همچنین در زمان پس از تولد، اما این بدان معنی نیست که پدرها در این میان هیچ وظیفه‌ای برعهده ندارند و لازم نیست کاری انجام دهند.

کالج زنان و مامایی آمریکا فهرستی از مسوولیتها‌ و فعالیت‌هایی را منتشر کرده که لازم است پدرانی که تازه صاحب فرزند شده‌اند آنها را انجام دهند.

- پدر باید در تمام تصمیم گیریهای مربوط به بارداری و زایمان با همسر خود همفکری انجام دهد.
- پدر باید با حمایت عاطفی تحمل درد را برای همسر خود آسانتر کرده و درک کند که ممکن است در طول وضع حمل و مدتی پس از آن ذهنیت همسر وی تا حدی تغییر کند.
- باید در بیمارستان کنار همسر خود باشد و فردی را برای نظافت منزل و رسیدگی به امور آن و احیانا سایر بچه‌ها در خانه در نظر بگیرد.
- پدر باید از پیش مشخص کند که چطور همسر خود را به بیمارستان برساند و اگر قرار است با ماشین شخصی خود این کار را انجام دهد باید نقشه مسیر را از قبل داشته باشد و کوتاهترین راه را انتخاب کند.
- از درستی و مقدار مناسب سوخت خودرو اطمینان حاصل کند.
- پیش از وضع حمل پدر باید هر لحظه در دسترس همسر خود باشد تا در صورت لزوم مادر بتواند با وی تماس بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامات قبل از زایمان، پدرها بخوانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..