تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش مطالعات تمدن و تمدن شناسی برگزار می شود

با حضور اعضا هیئت علمی پژوهشکده اسلام تمدنی؛

گروه معارف: همایش مطالعات تمدن و تمدن شناسی، با سخنرانی دکتر واسعی و باغستانی، از اعضا هیئت علمی پژوهشکده اسلام تمدنی، فردا هشتم اسفندماه در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.

‌به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همایش مطالعات تمدن و تمدن شناسی، فردا هشتم اسفندماه در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.
در این همایش، دکتر سیدعلیرضا واسعی، عضو هیئت علمی پژوهشکده اسلام تمدنی، در زمینه علوم اسلامی در تمدن‌سازی، و دکتر محمدباغستانی، عضو هیئت علمی پژوهشکده اسلام تمدنی، در زمینه جایگاه گفتگو در تمدن نوین اسلامی، به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
همچنین در این همایش مقاله ای با محوریت نقش مطالعات انتقادی در احیای علوم دینی،‌ توسط غلامرضا جلالی، عضو هیئت علمی پژوهشکده اسلام تمدنی، مقاله کارکردهای تمدنی طب اسلامی، توسط علی درویشانی، مقاله بررسی امکان استفاده از ظرفیت سادات در ساخت تمدن اسلامی، توسط اسماعیل رضایی، و مقاله واکاوی فضای جغرافیایی در تمدن نوین اسلامی، توسط ابوالفضل زارعی، ارائه خواهد شد.
علاوه بر این، در این همایش، میزگردی با موضوع «مطالعات تمدن‌ و تمدن‌شناسی، هست‌ها و ضرورت‌ها» برگزار می‌شود که سیدعلیرضا واسعی، غلامرضا جلالی، محمدباغستانی و حسن سیدی، سخنرانان این میزگرد خواهند بود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش مطالعات تمدن و تمدن شناسی برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..