تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مادری که پس از ۳۳ سال فرزند شهیدش را دید +عکس

مراسم دیدار با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده محسن جواهری کاشانی بعد از گذشت 33 سال از شهادتش امروز شنبه هفتم اسفند 95 در معراج شهدای مرکز برگزار شد.

نخستین دیدار مادر با پیکر مطهر شهید پس از ۳۳ سال

به گزارش تسنیم، در این مراسم مادر شهید،خواهران، برادران و جمعی از بستگان او حضور داشتند و با استخوان‌های به جامانده از پیکر مطهر این شهید دفاع مقدس برای اخرین بار وداع کردند. این مراسم با قرائت زیارت عاشورا همراه بود، هویت پیکر این شهید توسط پلاک و مدارک شناسایی احراز شده است همچنین قمقمه او و وسایل شخصی‌اش به همراه پیکر در جریان تفحص کشف شده است.

شهید محسن جواهری کاشانی 21 ساله بود که در سال 1363 در عملیات بدر و در منطقه شرق دجله به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید دفاع مقدس در منطقه ماند و نام او در شمار شهدای مفقودالاثر قرار گرفت.

پیکر مطهر این شهید تهرانی بعد از گذشت 33 سال از شهادتش طی عملیات تفحص پیکر مطهر شهدا توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کفش و به کشور بازگشت.

این شهید در10 اسفندماه متولد شده بود و در 22 اسفند به شهادت رسیده است. هم اکنون بعد از گذشت 33 سال در ماه اسفند و همزمان با ایام سالگرد شهادتش به زادگاه خود بازگشته است.

پیکر مطهر این شهید در ایام فاطمیه و همزما نبا شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مادری که پس از ۳۳ سال فرزند شهیدش را دید +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..