تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسر مُرسی به یک سال حبس محکوم شد

دادگاه جنایی قاهره امروز طی حکمی «محمد بدیع» رهبر اخوان‌المسلمین و «اسامه» پسر مرسی را به یک سال حبس محکوم کرد.

به گزارش مشرق، منابع قضائی مصر گزارش دادند که دادگاه جنایی قاهره امروز شنبه صدها متهم از جمله محمد بدیع و اسامه و تعدادی دیگر از رهبران اخوان‌المسلمین را به اتهام اهانت به دادگاه و اخلال در نظم جلسه به یک سال حبس محکوم کرد.


خبرگزاری رویترز گزارش داد که امروز شنبه جلسه محاکمه ۷۳۹ نفر از رهبران و اعضای گروه اخوان‌المسلمین بنا به اتهاماتی از جمله تحصن اعضای این گروه در اواسط سال ۲۰۱۳ در حال برگزاری بود که تعدادی از متهمان در داخل قفس اتهام فریاد می‌زدند «محاکمه باطل است» و «حسن فرید» رئیس دادگاه نیز این متهمان را به یک سال حبس محکوم کرد.


جلسه دادگاه در مرکز روسای پلیس در مجاورت مجتمع زندان‌های طره واقع در جنوب قاهره برگزار شد و از مجموع ۷۳۹ متهم ۳۸۵ نفر در دادگاه حضور داشتند و بقیه به صورت غیابی محاکمه شدند.


اتهامات این متهمان تحصناعضای اخوان‌المسلمین در اواسط سال ۲۰۱۳ به دنبال عزل مرسی، مسدود کردن خیابان منتهی به مسجد رابعه العدویه در شمال قاهره و اقدام به قتل نیروهای امنیتی عنوان شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسر مُرسی به یک سال حبس محکوم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..