تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم دستپاچگی دزد مسلحی که مشخص نبود اسلحه دارد+ فیلم

فیلم دستپاچگی دزد مسلحی که مشخص نبود اسلحه دارد+ فیلم

حجم ویدیو: 11.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دزد نقابداری با سلاحی که در نایلون پیچیده شده بود برای سرقت Stealing وارد مغازه تهیه غذا شد، وی با خشونت از پرسنل مغازه خواست در صندوق را باز کنند و بر سر آنها فریاد می زد باز کنید! وی قبل از فرار Escape سعی داشت سلاح دیگری را که در جیب شلوارش گیر کرده بود و چاقو بود رادربیاورد. این ویدئو توسط پلیس Police با هدف شناسایی سارق منتشر شده است و از هر شخصی که می تواند در این خصوص اطلاعاتی در اختیار پلیس قرار دهد خواسته شده با دفتر پلیس تماس بگیرد. بر اساس گزارش پلیس، این سرقت حدود ساعت 20:45 روز شنبه 11 فوریه رخ داده است که در پی آن پرسنل مغازه با سلاح تهدید شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم دستپاچگی دزد مسلحی که مشخص نبود اسلحه دارد+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..