تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لجبازی

Obstinate لجبازیبه نام یگانه عالم

در این مطلب به چند نکته در مورد لجبازی می پردازیم:

لجبازی چیست؟ یعنی پافشاری روی نظرات و عقیده خود و مخالفت با نظرات و عقیده دیگران که اصولأ از 1 سالگی شروع شده و از زمانی که کودک وارد مرحله استقلال می شود. در زمان نوجوانی افراد برای این که استقلال به دست آورند دست به لجبازی می زنند و در دوران بزرگسالی فرد برای رشد و اثبات قدرت لجبازی می کند.

چند مورد کوتاه برای جلوگیری از لجبازی در افراد لجباز:

لحن محبت آمیز: سعی کنید لحن شما برای ارائه نظرتان محبت آمیز باشد و به شکل دستور و نصیحت و امری نباشد. هیچ وقت از الفاظ نامناسب،تحقیر،توهین و سرزنش استفاده نکنید. تلافی همیشه باعث تشدید لجبازی می شود. سعی کنید اعتماد به نفس و خودباوری در فرد لجباز را بالا ببرید. هیچ گاه به شخص لجباز دائمأ نگوئید (لجباز) و به او برچسب نزنید. همیشه سعی کنید حالات روحی فرد را مدنظر داشته باشید؛ شاید فرد در آن لحظه عصبی یا ناراحت باشد.

اختصاصی سایت آسمونی

نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

- عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لجبازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..