تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیشترین نیازمندان خراسان شمالی در بجنورد سکونت دارند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، عباس اهرابی با اشاره به اینکه بیشترین آمار نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان در شهرستان بجنورد و شیروان سکونت دارند، اظهار کرد: اسفراین نیز به‌عنوان سومین شهرستان استان دارای بیشترین خانواده نیازمند است.

اهرابی افزود: بجنورد با حدود ۱۷ هزار نفر، شیروان با ۱۲ هزار و ۲۷۶ و اسفراین با هفت هزار و ۲۰۰ نفر بیشترین آمار خانواده‌های مددجو را در بردارد، ضمن اینکه بیشترین نیازهای این اقشار معیشتی است.

وی در رابطه با اقدامات انجام‌شده از سوی کمیته امداد در این مناطق، گفت: نیازسنجی مناطق محروم و تمرکز منابع و بودجه کمیته امداد برای ارائه خدمات هدفمند در ریشه‌کنی فقر و توسعه طرح‌های اشتغال هم‌اکنون در این مناطق با سرعت بیشتری در حال انجام است.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: هم‌اکنون بیش از ۵۸ هزار نفر به‌صورت دائمی و همچنین ۳۰ هزار نفر اقشار آسیب‌پذیر نیز به شکل موردی از کمیته امداد خدمات دریافت می‌کنند.

اهرابی همچنین از اجرای طرح روستای بدون مددجو از ابتدای سال ۹۵ باهدف توانمندسازی خانواده‌های مددجو خبر داد و گفت: این طرح در هفت شهرستان استان باهدف توانمندسازی مددجویان و خروج از چرخه حمایت در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: ضوابط و محدودیت دایره اعتبارات مالی کمیته امداد از یک‌سو و البته نیاز بالای خانواده‌های شناسایی‌شده در مناطق محروم از سوی دیگر نگاه ویژه خیران و نیکوکاران داخل و خارج استان را می‌طلبد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیشترین نیازمندان خراسان شمالی در بجنورد سکونت دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..