تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل به جا ماندن اثر انگشت روی اجسام چیست؟+ فیلم

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اثر انگشت انسان، اثری است از سایش شیارهای پایانهٔ انگشت که با توجه به تفاوت اثر انگشت همه انسانها می‌توان از این اثر برای شناسایی افراد بهره‌برد.تشخیص اثر انگشت به عنوان دقیق ترین و سریع ترین شیوه در دنیا،مانند کاربردهای امنیتی در سیستمهای کنترل دسترسی و کاربردهای تجاری نظیر ساعتهای حضور و غیاب کاربرد بسیاری دارد.

آیا تا به حال با خود فکر کرده اید هنگامی که ما جسمی را لمس می کنیم، دقیقا چه اتفاقی می افتد که اثر انگشت ما روی اجسام به جا می ماند؟ با نگاهی از نمای بسیار بسیار نزدیک به حفره های ریز تعریق که روی سرانگشتان ما قرار دارند متوجه می شویم که با ترشح عرق موجب ایجاد اثر انگشت می شوند. برآمدگی ها و فرو رفتگی های سرانگشت دقیقا حالتی مانند یک مُهر دارند و عرق ترشح شده آن حکم جوهر استمپ را دارد.

برای درک بهتر این توضیحات تماشای این فیلم را به شما توصیه می کنیم.

دلیل به جا ماندن اثر انگشت روی اجسام چیست؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل به جا ماندن اثر انگشت روی اجسام چیست؟+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..