تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقات اسکی آلپاین خراسان رضوی

برگزاری مسابقات اسکی آلپاین خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس هیات اسکی خراسان رضوی با بیان اینکه این رقابت ها در پیست اسکی شیرباد برگزار شد گفت:24 اسکی باز در بخش مارپیچ بزرگ این دوره از رقابت ها حضور داشتند.
مختارزاده افزود:در پایان رقابتهای بخش مردان مردان سید امیررضا حسینی از نیشابور، هادی احوال از دولت آباد چناران و سیدعلی جعفری از مشهد به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
اواظهارد اشت:خانم ها شیما سیفی، سیما سیفی و مونا کعبی نژادیان نیز به ترتیب در جایگاههای نخست تا سوم بخش زنان این رقابتها ایستادند
رئیس هیات اسکی خراسان رضوی خاطر نشان کرد:اسکی بازان برتر این دوره از رقابتها روزهای 17 و 18 اسفند 95 در قالب تیم خراسان رضوی برای حضور در لیگ شهرستان های کشور به استان فارس اعزام می شوند.

انتهای پیام// ا ه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقات اسکی آلپاین خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..