تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاربران هوآوی مراقب این بدافزار باشند

به گزارش کلیک، اگر جز کاربران تلفن های هوشمند هوآوی هستید نیاز است منو خود را مجدداً مورد بازنگری قرار دهید. پس از آن که در چند ماه گذشته شاهد حضور بدافزارهای آمریکایی برای جاسوسی از کاربران اپل بودیم این بار یک کمپانی چینی نیز متهم به جاسوسی علیه کاربران خود شد. هوآوی که در ایران نیز بازارهای هدف زیادی را برای خود به وجود آورده است متهم به جاسوسی از مشتریان خود شده است.

پژوهشگران می گویند بدون اطلاع کاربر تمام پیامک ها، فهرست شماره های تلفن های ورودی و خروجی، فهرست کاربران، ارسال مکان کاربر و اپ های استفاده شده به سرور یک کمپانی در شهر شانگهای چین به نام AdUps Technology فرستاده می شود.

موسسه امنیتی “کرایپتووایر” اولین بار این بک دور را روی گوشی موسوم به Blu R1 HD که در فلوریدا به فروش می رسد کشف کرد؛ به طوری که نه قابل حذف است و نه غیرفعال می شود. گوگل اعلام کرده در حال ایجاد یک بسته ویژه امنیتی برای محو این بک دور است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاربران هوآوی مراقب این بدافزار باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..