تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : مسافرت با قطار در بارداری، برم یا نه؟

'); d.write(''); d.write('

سوال:

سلام من هفته ششم بارداری هستم. می خواستم بپرسم که مسافرت با قطار، در حدود ۱۵ ساعت، با در نظر گرفتن تکان های قطار، مشکلی برایم ایجاد نمی کند؟ آیا مسافرت هوایی مانعی ندارد؟ با تشکر.

جواب:

اگر مشکل خاصی ندارید مثل درد زیر شکم یا کمر. لکه بینی مسافرت باقطار اشکالی ندارد فقط طولانی مدت در یک وضعیت نباشید. هر یک ساعت تعییر وضعیت دهید بنشینید دراز بکشید راه بروید. برای مسافرت هوایی هم به همین صورت فقط ترس و استرس نباید به شما وارد شود. اگر موقع پرواز دچار اضطراب میشوید بهتر است صرف نظر کنید.

زیباجو

'); d.write('



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : مسافرت با قطار در بارداری، برم یا نه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..