تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لپتاپ جدید ایسوس در MWC 2017 معرفی می شود

در کنگره جهانی موبایل بارسلون شرکت‌های مختلفی از جمله سامسونگ، سونی، ال‌جی و چندی دیگر حضور دارند. یکی دیگر از کمپانی ایسوس بوده که باتوجه به گزارش‌های تازه انتشار یافته در MWC 2017 از لپ‌تاپ جدید Zenbook Pro UX550 رونمایی می‌کند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‎سایت ترنجی همراه باشید.

البته در کنار ایسوس شرکت لنوو نیز چند لپ‌تاپی معرفی خواهد بنابراین این کمپانی تایوانی تنها نخواهد بود. لپ‌تاپ Zenbook Pro UX550 نیز یک رده بالا به شمار رفته و محصول کوچکی نیست تا به آن نپرداخت.

باتوجه به گزارش‌ها Zenbook Pro UX550 به صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی ۴K، پردازنده چهار هسته‌ای Core H اینتل و تراشه گرافیکی GeForce GTX 1060 انویدیا مجهز است. بنابراین یک لپ‌تاپ کوچکی به شمار نخواهد رفت.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا نمایشگاه منتظر بود.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لپتاپ جدید ایسوس در MWC 2017 معرفی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..