تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف دو تانکر مشروبات الکلی دست ساز در زیر زمین

عنایت الله دهقانی از کشف و انهدام 2 هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز که در زیر زمین استتار شده بود در شهرستان ازروئیه خبر داد.

به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس دادگاه عمومی بخش ازروئیه در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از کشف و انهدام 2 هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز که در زیر زمین  استتار شده بود در شهرستان ازروئیه خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر  گفت: طبق گزارشات واصله مبنی بر فعالیت های مشکوک یک از مجرمین سابقه دار در این شهرستان،این موضوع در دستور کار این حوزه قضائی قرار گرفت.

دهقانی بیان داشت: پس از رصدهای صورت گرفته و تکمیل تحقیقات،  با حضور مامورین اطلاعات و آگاهی شهرستان ارزوئیه منزل متهم مورد تفتیش و بازرسی قرار گرفت که دو عدد تانکر حاوی دوهزار لیتری مشروبات الکلی دست ساز کشف و منهدم شد.

وی با بیان اینکه تانکرهای مذکور در زمین  جاسازی شده بودند، افزود: در حین بازرسی از منزل متهم، ماموران به لوله کشی مشکوکی برخورد کردند که به حیاط خانه متهم ختم می شد.

وی با بیان اینکه پس از حفاری زمین حیاط،  یک تانکر هزار لیتری مشروبات الکلی دست ساز کشف شد،گفت: با توجه به بوی الکل متصاعد شده احتمال وجود تانکر دیگر نیز وجود داشت که با ادامه جست و جوها یک تانکر دیگر نیز کشف و منهدم شد.

عنایت الله دهقانی گفت:  در این بازرسی از منزل متهم تعدادی مدارک جعلی و دوربین مداربسته مسروقه نیز کشف و ضبط شد و متهم31ساله  جهت سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می برد.

رئیس دادگاه عمومی بخش ارزوئیه با اشاره به ماده 702تعزیزات و مجازات های بازدارنده بیان کرد: طبق قانون، ساخت، خرید و فروش، حمل، نگهداری و یا در اختیار دیگران قرار دادن مشروبات الکلی جرم است و شش ماه تا سه سال حبس و تا هفتاد و چهارضربه شلاق و نیز پرداخت جزای نقدی به میزان پنج برابر ارزش عرفی(تجاری) کالای یادشده  برای فردمحکوم در نظر گرفته خواهد شد.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف دو تانکر مشروبات الکلی دست ساز در زیر زمین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..