تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویزیت رایگان بیش از هزار و 500 نفر از نمازگزاران خرم آبادی +تصاویر

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان، گفت: با برپایی دو ایستگاه سنجش سلامت به مناسبت ایام فاطمیه (س)، بیش از هزار و500 نفر از نمازگزاران شرکت کننده در مراسم نماز جمعه این هفته خرم آباد به صورت رایگان ویزیت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان ، نبی اله شمس بیرانوند، اظهار داشت: ششم اسفندماه 95، با برپایی دو ایستگاه سنجش سلامت به مناسبت ایام فاطمیه (س)،  اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با حضور در نماز دشمن شکن جمعه، در راستای اجرای طرح شمیم خدمت به کنترل و اندازه گیری فشار خون و قند خون نمازگزاران نمودند.  
  ویزیت رایگان بیش از هزار و 500 نفر از نمازگزاران خرم آبادی +تصاویر

وی با اشاره به استقبال نمازگزاران از این طرح افزود: علاوه بر انجام تست قندخون و فشار خون خدمات درمانی رایگان توسط پزشک و کارشناسان در محل مصلای الغدیر خرم آباد به نمازگزاران ارائه شد.  

ویزیت رایگان بیش از هزار و 500 نفر از نمازگزاران خرم آبادی +تصاویر 

شمس بیان کرد: طی زمانی که  این ایستگاه در محل نماز جمعه برگزار شد بیش از هزار و 500 نفر از نمازگزاران ویزیت  شدند. همچنین موارد در معرض خطر ضمن معاینه توسط پزشک مورد مشاوره قرار گرفتند.  

ویزیت رایگان بیش از هزار و 500 نفر از نمازگزاران خرم آبادی +تصاویر  ویزیت رایگان بیش از هزار و 500 نفر از نمازگزاران خرم آبادی +تصاویر 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویزیت رایگان بیش از هزار و 500 نفر از نمازگزاران خرم آبادی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..