تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم مستند مادر در سپاه مرند اکران شد

مسئول روابط عمومی سپاه مرند از اکران فیلم مستند مادر همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) در جمع کارکنان این ناحیه خبر داد.

حسن شیخ زاده در حاشیه اکران این فیلم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هدف اصلی از ساخت و پخش این فیلم مستند را که زندگی شهید جانجانی به روایت از زبان مادر شهید است، مظلومیت فعالیت‌های فرهنگی خصوصاً فعالیت‌های مرتبط با شهدا عنوان کرد.

وی گفت: همواره یکی از دغدغه‌های اهالی فرهنگ و هنر به خصوص یکی از مطالبات رهبر فرزانه انقلاب بوده بحث فرهنگ است که همه باید در شعار و عمل سبک و سیره شهدا را ادامه داده و این فرهنگ را برای همگان تبلیغ کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم مستند مادر در سپاه مرند اکران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..