تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حفارهای آمریکایی در ششمین هفته متوالی به تعداد سکوهای نفتی افزودند

حفار های آمریکایی برای ششمین هفته متوالی به سکوهای نفتی این کشور اضافه کردند و تولید کنندگان با استفاده از بهبود قیمت های نفت و پیشبینی افزایش تقاضا هزینه های خود را افزایش دادند.

به گزارش تابناک اقتصادی و به نقل از رویترز، حفار ها 5  سکوی نفتی در هفته تا 24 فبریه اضافه کردند که کل تعداد سکوها را به 602 عدد می رساند، که از اکتبر 2015 بیشترین تعداد سکوی نفتی است. شرکت خدمات انرژی بیکر هیوز روز جمعه این خبر را تأیید کرد. حفارهای آمریکایی در ششمین هفته متوالی به تعداد سکوهای نفتی افزودند

در طی هفته مشابه در سال گذشته 400 عدد سکوی نفتی فعال بوده اند.

از اولین بار که قیمت های نفت خام به بیشتر از 50 دلار برای هر بشکه در ماه «می» رسید، حفار ها به تعداد 286 سکوی نفتی در 35  هفته از 39 هفته اضافه کردند. این افزایش قیمت بعد از رسیدن قیمت نفت به پایین ترین حد خود در 13 سال گذشته در فوریه گذشته صورت می گیرد.

تعداد سکوی نفتی از رکورد 1609 در اکتبر 2014 به کمترین حد خود در 6 سال و به 316 عدد رسیده بود. نفت خام آمریکا از 107 دلار برای هر بشکه در ژوئن 2014 به 26 دلار در فوریه 2016 سقوط کرده بود.روز جمعه، معاملات آتیه نفت خام آمریکا حدود 1 درصد در هفته  رشد داشته است اما کمتر از جمعه حدود 54 دلار بوده است. این در میان نگرانی هایی درباره این بوده است که افزایش تولید نفت آمریکا، تلاش های سازمان کشور های  صادر کننده نفت (اوپک) و سایر تولیدکنندگان را برای کاهش اشباع بازار نفت بی اثر کند.

تولید ایالات متحده آمریکا عمدتا از سمت نفت شیل خشکی افزایش می یابد و این مسئله بالقوه می تواند باعث محدود شدن افزایش بیشتر قیمت های نفت در طول 2017 تا 2018 شود.

معاملات آتی تعادل 2017 در حدود 54.75 دلار به ازای هر بشکه معامله شده اند درحالی که 2018 کنتر از 54.40 دلار جذب کرده است.

تولید ایالات متحده نشان دهنده هزینه های بیشتر و رشد بیشتر تولید می باشد شاید به حدی بیشتر از انتظار اکثر تحلیلگران. این تحلیل را سیتی ریسرچ در یک یادداشت درباره سرمایه گذاری این هفته گفت. شرکت آپاچی تولید کننده نفت و گاز روز پنجشنبه گفت 3.1 میلیارد دلار در 2017 هزینه خواهد کرد که 63.2 درصد بیشتر از هزینه سال گذشته است.

افزایش فعالیت های حفاری می تواند در صنعت خدمات زمین های نفت خیز مشاهده شود.

بانک سرمایه گذاری ریموند جیمز که پیش از این پیشبینی کرده بود تعداد سکوهای نفتی به 1000 عدد تا اواخر 2018 خواهد رسید، ارزیابی کرد که تقاضای شن فرک به سطح رکورد خود در این سال خواهد رسید تا حدود 55 میلیون تن و سال بعد نیز به بیش از 80 میلیون تن خواهد رسید که 60 درصد بالاتر از حد 2014 می باشد. این افزایش تقاضای شن فراک بیشتر بخاطر استفاده آن در چاه های نفتی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حفارهای آمریکایی در ششمین هفته متوالی به تعداد سکوهای نفتی افزودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..