تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش حجاب و کلاه اسلامی در جمع دانشجویان کالیفرنیا

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز به نقل از روزنامه «The Panther»، در این برنامه ضمن ایجاد فضایی برای امتحان کردن حجاب و کلاه اسلامی، نسخه‌هایی از ترجمه انگلیسی قرآن کریم نیز به نمایش گذاشته شد.

 

انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه چپمن از مؤسسه اسلامی «اورنج کانتی» نیز کمک‌هایی دریافت کرد و آنان حدود ۱۵۰ روسری و ۳۰ کلاه مردانه سنتی اسلامی برای اهداء به علاقمندان در اختیارشان نهادند.

 

علاوه بر نشان دادن نحوه بستن روسری‌ها و پوشیدن حجاب، انجمن دانشجویان مسلمان جزوه‌هایی در مورد دین اسلام در اختیار علاقمندان قرار دادند. همچنین غذاهای کشورهای اسلامی را سرو کرده و بخش‌هایی از فرهنگ اسلامی را به نمایش گذاشتند.

 

بسیاری از دانشجویان دانشگاه چپمن از این برنامه استقبال کردند.

 

یکی از این دانشجویان گفت: من قبل از این برنامه هدف از پوشیدن حجاب را نمی‌دانستم. یکی از اعضای انجمن دانشجویان مسلمان برای من توضیح داد که هدف از حجاب، دعوت از مردم به قضاوت در مورد زن مسلمان بر اساس شخصیت و تفکرات و نه ظاهر او است.

 

روز حجاب دانشگاه چپمن

روز حجاب دانشگاه چپمن

 

ایکنا/222

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش حجاب و کلاه اسلامی در جمع دانشجویان کالیفرنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..