تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمبود فضای آموزشی مشکل آموزش و پرورش آران و بیدگل است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمد معدندار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه مشکل کمبود فضای آموزشی اصلی‌ترین مشکل آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل است، اظهار داشت: در دو سال اخیر چندین طرح بزرگ آموزشی و پرورشی این شهرستان به بهره‌برداری رسیده یا در آستانه افتتاح است.

مدیر اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل با بیان اینکه امسال با راه‌اندازی دو آموزشگاه برکت در شهر ابوزیدآباد، مشکل کمبود مشکل فضای آموزشی در این شهر به طور کامل برطرف شده است، افزود: هم‌اکنون کمبود فضای آموزشی در دو بخش غرب و شرق این شهرستان که بیشترین مدارس فرسوده و دوشیفته در این مناطق قرار دارد، چشمگیر است.

وی ضمن اشاره به تعاملات صورت گرفته با خیران مدرسه‌ساز برای جبران کمبودهای آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: امسال با تلاش مدیران مدارس و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش آران و بیدگل در بخش‌های مختلف علمی و آموزشی رتبه های برتر در سطح کشور و استان کسب شده است.

معدندار اضافه شدن آموزشگاه تیزهوشان در دوره متوسطه دوم در سال جاری را از اقدامات مثبت آموزش و پرورش آران و بیدگل برشمرد و گفت: راه‌اندازی این آموزشگاه در حالی است که بسیاری از شهرهای استان و کشور فاقد این آموزشگاه هستند.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمبود فضای آموزشی مشکل آموزش و پرورش آران و بیدگل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..