تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر مدیر آبفای روستایی"ر&

مدیریت آبفای روستایی شهرستان ری از مهندس موسی محمودی پژوهشگر و مخترع برتر در حوزه آب شهرستان ری قدردانی نمود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، هراتی مدیر آبفای روستایی شهرستان ری با اعلام این خبر گفت : این مخترع که از کارکنان آبفای روستایی شهرستان ری می باشد در جشنواره‌‌های مختلف کشوری مقام‌های بسیاری را با ارایه اختراعات و طرح های علمی خود کسب کرده ، دارنده دکترای افتخاری از جامعه مخترعین و مبتکرین ایران می باشد و در ماه گذشته نیز با شرکت در همایش ارتباط صنعت آب و برق با مراکز علمی و دانشگاه به عنوان نماینده آبفای روستایی شهرستان ری و ارائه طرح های علمی پژوهشی از جمله دستگاه آبیاب ، دستگاه مولد برق از شبکه های آبرسانی و الکترو موتور اسپیندل کاملا بومی شده، موفق به کسب لوح سپاس و تندیس این جشنواره گردید.
هراتی افزود : در نشستی با حضور کارمندان آبفای روستایی شهرستان ری به پاس زحمات بیدریغ و تلاش های خالصانه مهندس موسی محمودی در پیشبرد اهداف آبفای روستایی با اهدای لوح تقدیر از ایشان قدردانی گردید. تقدیر مدیر آبفای روستایی تقدیر مدیر آبفای روستایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر مدیر آبفای روستایی"ر&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..