تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیاز مبرم به بازارچه دائمی صنایع دستی داریم/ کاروانسرای شاه عباسی گویجه بیل جزو صندوق حفظ و احیا کشوری قرار گرفته است

ساعت: 15:54 منتشر شده در مورخ: 1395/12/07 شناسه خبر: 1048483

حسن باقر پور دبیر ستاد سفر شهرستان اهر گفت : طی جلسه ای که در ستاد هماهنگی خدمات سفر اهر اخیرا برگزار شد، کلیه ادارات عضو ستاد نیاز ها و کمبود های مربوط به ارائه هرچه بهتر خدمات به مسافران نوروزی را مورد بررسی قرار داده و اقدامات مورد نیاز در دستور کار ستاد قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال؛ حسن باقر پور دبیر ستاد هماهنگی سفر شهرستان اهر در گفتگو با اهروصال از برنامه های نوروزی این ستاد برای عید نوروز و خبر داد و توضیحاتی در مورد باز بودن موزه در ایام نوروز ارائه داد.

با سلام و تشکر برای اینکه دعوت اهروصال را جهت گفتگو قبول کردید. به عنوان اولین سوال از شما، آیا موزه ادب و عرفان اهر در ایام نوروز باز خواهد بود ؟

بسم الله الرحمن الرحیم؛ ابتدا از شما و همکارانتان در اهروصال بابت دعوت اینجانب کمال تشکر را دارم. پیگیری و مکاتبات لازم شهرستانی با استان انجام شده است و طی چند روز آتی نتیجه دایر شدن موزه و یا شروع مرمت آن اعلام خواهد شد.

در خصوص برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در ایام نوروز چه تدبیری اندیشیده شده است ؟

با توجه به توانمندی هنرمندان صنایع دستی اهر و تولید انبوه صنایع دستی از طرف هنرمندان، برگزاری نمایشگاه قبل از عید در سطح شهر و نیز برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در ورودی شهر در زمان پیک مسافر نوروزی صورت خواهد گرفت.

علت کمبود هتل در اهر چیست ؟

درخواست های احداث هتل در شهرستان اهر از طرف سرمایه گذاران خود شهرستان اقدام شده است و نیازمند مساعدت و همراهی ادارات مرتبط جهت تسهیل در صدور مجوز آن می باشد. لازم به توضیح است هتل ۳ ستاره چند منظوره آقای کاغذچی در دست اقدام است.

با توجه شایعات اخیر و نارضایتی مردم اهر درباره واگذاری کاروانسرای شاه عباسی به هریس ، لطفا توضیح مختصری درباره آن دهید ؟

کاروانسرای شاه عباسی گویجه بیل در حال حاضر در اختیار صندوق حفظ و احیا کشوری قرار گرفته است و هرگونه تصمیم نسبت به واگذاری یا سرمایه گذاری درمورد آن از طریق صندوق حفظ و احیا انجام خواهد پذیرفت. مکاتبات لازم اداری شهرستان ها در خصوص قرارگرفتن این اثر تاریخی در محدوده کدام یک از شهرستان ها در دست اقدام بوده و نتیجه آن متعاقبا از طرف اداره کل اعلام خواهد شد.

در آخر چه حرفی برای مخاطبین ما دارید ؟

بازدید های لازم نظارتی در حوزه میراث فرهنگی از سرویس های بهداشتی، نمازخانه ها، غذاخوری های بین راهی و جایگاه های سوخت صورت گرفته است و اقدامات لازم در راستای رفع نواقصات صورت خواهد گرفت، همچنین بازدید های اولیه نظارتی سایر ادارات ستاد هماهنگی خدمات سفر صورت گرفته است.

بسیار متشکریم بابت وقتیکه در اختیار ما قراردادید.

خواهش می‌کنم. موفق باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیاز مبرم به بازارچه دائمی صنایع دستی داریم/ کاروانسرای شاه عباسی گویجه بیل جزو صندوق حفظ و احیا کشوری قرار گرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..