تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معراج شهدا میعادگاهی زمینی برای آسمانی شدن +تصاویر

ساعت: 16:09 منتشر شده در مورخ: 1395/12/07 شناسه خبر: 1048477

از معراج شهدای ایران می‌توان به عنوان میعادگاهی برای آسمانی شدن یاد کرد و باید بیایید تا بدانید از کدام بهشت سخن می‌گویم؛ اینجا قلب تپنده ایران اهواز است؛ اینجا معراج شهدا قطعه‌ای از بهشت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر؛ شهید گمنام سلام؛ سلامی که میدانم بی‌جواب نمانده و نخواهند ماند؛ می‌خواهم چند خطی سخن بگویم از حال و هوای جایی که خود قطعه‌ای از بهشت است.

اینجا هوایش خوب است، اینجا خاکش مقدس است، بهتر از هرکجای این کره خاکی؛ اینجا خبری از گردوخاک نیست، بلکه بعضی‌ها می‌آیند دلشان را خاک تکانی کنند.

هوای اینجا خوب است، باران می‌بارد هم از آسمان و هم از چشم زائران؛ اینجا خودش کربلاست،  کربلایی برای دل‌هایی هرلحظه ندای لبیک یا حسین سر می‌دهند؛

زائران هرلحظه می‌آیند و می‌روند، کوچک و بزرگ آمدند؛ اما از میان آن‌ها زیبایی را در چشمان پر از بغض دانش‌آموزانی دیدم که وقتی کنار تابوت شهیدان رسیدند بی‌اختیار اشک از چشمانشان جاری شد؛ خیلی از آن‌ها پس از شهادت این شهیدان متولد شدند، بعضی‌شان هم می‌گفتند که اولین بار است کنار تابوت شهید می‌نشینم.

اینجا تابوت‌هایی هست که در آن عشق، ایثار، فداکاری، جوانمردی و هرچه که زیبایی در آن خلاصه می‌شود نهفته است؛ در میان تابوت‌ها استخوان‌های دلیر مردانی است  که در پس آن مادرانی سالیان سال تشنه یک‌لحظه دیدار؛ اینجا غرور معنا ندارد؛ اینجا چه بودی و چه هستی جایگاهی ندارد؛ اینجا باید خاک باشی تا خاکی شوی؛ اینجا پیر و جوان با لب‌های خندان به زائرین خدمت می‌کنند تا شاید توفیق شفاعت شهیدان  نصیبشان شود.

باید بیایی تا بدانی از کدام بهشت سخن میگویم؛ اینجا قلب تپنده ایران اهواز است؛ اینجا معراج شهدا قطعه‌ای از بهشت است.

خوزستان، اهواز، پادگان شهید محمودوند، معراج شهدا ـ مجتبی شیرزاد رادجلالی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معراج شهدا میعادگاهی زمینی برای آسمانی شدن +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..