تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی مشاوره تلفنی 10رقمی آوای رحمت استان گلستان

ساعت: 16:35 منتشر شده در مورخ: 1395/12/07 شناسه خبر: 1048472

موسسه آوای رحمت گلستان مشاوره تلفنی آن جهت رفاه حال شهروندان و بهبود در کیفیت انجام کار راه اندازی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ موسسه تخصصی آوای رحمت گلستان با مجوز رسمی جهت ارائه مشاوره روانشناسی بصورت تلفنی هم در زمینه خدمت رسانی کار خود را تقویت بخشید.

در این خصوص حجة الاسلام والمسلمین علیرضا ریاحی مسئول موسسه آوای رحمت گلستان در گفتگو با خبر نگار ما اظهار کرد: این موسسه که فعالیت خود را از سال 93آغاز کرده بود خوشبختانه امسال توانستیم مشاوره تلفنی آن را راه اندازی کنیم.

مسئول موسسه آوای رحمت استان گفت: موسسه تخصصی آوای رحمت گلستان جهت تحکیم بنیان خانواده در حال فعالیت است و جهت بهبود کیفت و تقویت هر چه بهتر مشاوره تلفنی 10 رقمی هم به آن افزوده شد.

وی افزود: این موسسه که تا حال حاضر به صورت مشاوره حضوری مشغول به فعالیت بود به خاطر مشکلات مسافتی که شهروندان با آن درگیر بوده اند، با ارائه مشاوره تلفنی این مشکل را توانستیم بر طرف کنیم.

ریاحی ادامه داد: مشاوره تلفنی امروزه نیاز جدی این گونه از مراکز آموزشی و روانشناسی است، برخی ها در خانواده ها به خاطر مشغله کاری نمیتوانند در مراجعات حضور پیدا کنند.

مسئول موسسه آوای رحمت استان با اشاره به زمینه های فعالیت این موسسه تصریح کرد: موسسه آوی رحمت در زمینه های ازداواج و طلاق، تربیت کودک، مشاوره های دینی و مذهبی، مشاوره تغذیه و مزاج شناسی و پاسخ به سوالات و شبهات و استخاره میتواند خدمتگذار شهروندان باشد.

ریاحی تاکید کرد: در جامعه امروزی مردم با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم میکنند و گاهی اوقات با کوچکترین راهنمایی از سوی مشاورین این موسسه مشکلات آنان قابل حل است.

وی با بیان این مطلب که همه روزه درخواست ها و تماس های این موسسه در حال افزایش است خاطر نشان کرد: ما در این موسسه توانستیم مشاورینی مطرح جای بدیم تا مشکلات جامعه را در زمینه های مختلف پاسخگو باشند.

علاقه مندان برای مشاور تلفنی میتوانند با شماره 10 رقمی 9099071086 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی مشاوره تلفنی 10رقمی آوای رحمت استان گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..