تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات هواوی P10، موتو G5 و شیائومی Mi 5C در بنچمارک GFX دیده شد

کنگره جهانی موبایل به زودی و به طور رسمی در شهر بارسلونا اسپانیا آغاز به کار خواهد کرد و شاهد رونمایی از دستگاه‌های جدیدی در آن خواهیم بود. در ادامه مطلب به مشخصات احتمالی 3 تلفن همراه Mi 5C، Moto G5 و Huawei P10 اشاره خواهیم کرد که آخرین تست‌های خود را پشت سر می‌گذارند و این بار در تست GFX Bench  شرکت کردند.

اول از همه به سراغ Xiaomi Mi 5C می‌رویم. از مشخصات سخت افزاری Mi 5C که در تست بنچمارک آن به دست آمده می‌توان به صفحه نمایش فول اچ دی(1080 در 1920) 5.5 اینچی و پردازنده اختصاصی شیائومی به نام Pinecone V670  که متشکل از 8 هسته پردازشی از نوع Cortex- A53 است، اشاره کرد. البته فرکانس کاری این هسته‌ها هنوز اعلام نشده است و احتمالا در مراسم رونمایی از آن که روز 28 فوریه است اعلام خواهد شد. پردازنده گرافیکی این چیپست هم Mali-T860 MP2 است. 3 گیگابایت حافظه رم برای این هندست در نظر گرفته شده و دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی آن توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 1080p را دارد و دوربین جلوی دستگاه 8 مگاپیکسلی است. اندروید 7 نوقا با رابط کاربری MIUI 8 در کنار دیگر مشخصات به چشم می‌خورد.

Xiaomi Mi 5C

Xiaomi Mi 5C

اطلاعات به دست آمده هیچ سورپرایزی به همراه نداشت و فقط شایعات قبلی را تایید کرد. انتظار داریم که Mi 5C روز 28 فوریه معرفی شود که در کنار آن شیائومی از پردازنده اختصاصی خود نیز رونمایی خواهد کرد.

اکنون نوبت هواوی P10 است. تست بنچمارک هواوی P10  هم چیز جدیدی نداشت و همان مشخصات گذشته را تایید کرد. P10 صفحه نمایش فول اچ‌دی با رزولوشن 1080 در 1920 دارد. قلب تپنده دستگاه هم پردازنده قدرتمند Kirin 960 است که همراه با 4 گیگابایت رم وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد. حافظه داخلی آن 64 گیگابایتی است و لنز‌های دوربین دوگانه آن را شرکت معروف Leica می‌سازد. سنسور یکی از این دوربین‌ها 12 مگاپیکسلی است اما در رابطه با دوربین جلوی دستگاه اطلاعاتی گزارش نشده است.

Huawei P10

Huawei P10

Huawei P10 از پر حاشیه‌ترین تلفن‌هایی است که قرار است در کنگره جهانی موبایل بارسلونا معرفی شود و مطمئنا رونمایی از آن تحت پوشش مطبوعاتی خاصی قرار خواهد گرفت.

بالاخره نوبت به Moto G5  رسید که آن هم مانند دو گوشی قبلی شگفتی خاصی ندارد. صفحه نمایش دستگاه 5 اینچی و کیفیت آن فول اچ‌دی است. پردازنده نه‌چندان قدرتمند اسنپدراگون 430 به همراه 2 گیگابایت رم پردازش اطلاعات را انجام خواهد داد. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی نیز برای دستگاه در نظر گرفته شده تا ثبت تصاویر را بر عهده بگیرد.

Moto G5

Moto G5

لنوو برای روز 26 فوریه کنفرانسی مطبوعاتی برنامه ریزی کرده که انتظار داریم Moto G5 و G5 Plus در این رویداد معرفی شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات هواوی P10، موتو G5 و شیائومی Mi 5C در بنچمارک GFX دیده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..