تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : عفونت زیاد واژن، کلافه شدم

'); d.write(''); d.write('

سوال:

سلام.من ۲ سال ازدواج کردم و خیلی زیاد دچار عفونت قارچی میشم.۳ ماهه که پشت سر هم دارم عفونت میگیرم و دیگه دیوونه شدم.از دکترا هم نا امید شدم رفتم سراغ درمان سنتی.استفاده از عنبر نثارا و …جوش شیرین که اصلا جواب نمیده…من مشهد زندگی میکنم اگه دکتری باشه کخ مطمئن بشم خوب میشم میرم.استفاده از شورت نخی هم همیشه دارم.روزی یه بارم دوش میگیرم.اگه راه حلی برا من دارین بگین.ممنونم.

جواب:

دوست عزیز. توصیه ای که من دارم. در منزل لباس زیر و شلوار نپوشید فقط دامن. زیاد دوش گرفتن و استفاده مکرر از محلول های شستشو وضعیت را بدتر میکنه چون رطوبت علت عفونت قارچی است باید سعی کنید همیشه خود را خشک نگه دارید استفاده از دستمال نخی برای خشک کردن خود . از دستشویی عمومی استفاده نکنید . استخر نروید . در موارد عفونت های مکرر پاپ اسمیر و کشت ترشحات دهانه رحم توصیه میشه و درمان نگهدارنده عفونت قارچی با کپسول فلوکونازول هفته ای یکعدد تا ۶ ماه.

زیباجو

'); d.write('



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : عفونت زیاد واژن، کلافه شدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..