تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا؛ ترکیب تیم ایران مشخص شد

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال،‌ این بازیکنان از فردا یکشنبه وارد آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم والیبال نوجوانان می شوند و پس از دو روز تمرین، روز سه شنبه (دهم اسفند ماه) راهی چین میزبان یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا می شوند.
یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی دختران نوجوان آسیا از 15 تا 23 اسفندماه در چین برگزار می شود و تیم والیبال نوجوانان دختر ایران برای پنجمین بار در این رقابت ها شرکت می کند.
زهرا زهدی، زهرا فیض‌الله پور، بیتا اعلائی، مهرنوش سالاری، زهرا صالحی، زهرا کریمی، الهه حلاج، منا آشفته، بهار بهرامی‌نیا، مریم حبیبی، بهاره سلیمی‌زاده و آیتک سلامت 12 بازیکن اعزامی هستند.
مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، فاطمه عبدالهی، مهسا آراسته و نازنین فتح اله پور (مربیان)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، مریم فراتی (آنالیزور)، سحر محمدیاری (ماساژور)، نازلی علیایی به عنوان سرپرست تیم ایران را در سفر به چین همراهی می کنند.
تیم والیبال دختران نوجوان ایران در گروه نخست این رقابت ها با تیم های چین و هنگ کنگ هم گروه هستند.
گروه بندی کامل این رقابت ها در مرحله مقدماتی به شرح زیر است:
گروه اول: چین، هنگ کنگ و ایران
گروه دوم: ژاپن، نیوزلند و ساموآ
گروه سوم : تایلند، قزاقستان و استرالیا
گروه چهارم: کره جنوبی، چین تایپه و ازبکستان
در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود می کنند تا برای عنوان های اول تا هشتم با یکدیگر رقابت کنند و تیم های سوم هر گروه نیز برای رتبه نهم تا دوازدهم در مرحله بعدی به مصاف هم می روند.
چهار تیم برتر یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر مجوز حضور در رقابت های قهرمانی جهان را به دست می آورند.
مسابقات والیبال رده سنی نوجوانان با هدف پشتوانه سازی برای رده های سنی جوانان و بزرگسالان هر دو سال یک بار در قاره آسیا برگزار می شود.
'برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی **1828**1379
تنظیم کننده: ‌خدیجه روزبهانی، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا؛ ترکیب تیم ایران مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..