تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهواز میزبان جام بین المللی با آب و هوایی بهاری

دومین دوره فجر کاپ-وزنه برداری

اهواز میزبان جام بین المللی با آب و هوایی بهاریبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگرچه در چند هفته گذشته برخی کاربران در فضای مجازی و کانال های اطلاع رسانی اجتماعی با بزرگنمایی بیش از حد شرایط آب و هوایی اهواز (مرکزاستان خوزستان) میزبان دومین دوره رقابت های بین المللی سعی در بحرانی جلوه دادن وضعیت این شهر و نیز تشویش افکار عمومی به جهت برگزاری این دوره از پیکارها داشتند. اما برخلاف آنچه از حال و هوای اهواز گزارش می شد، مرکز استان خوزستان این روزها بارش های بی‌سابقه ای را تجربه می کند که زمستان اهواز را تبدیل کرده به بهار.

بهاری خوش یمن و نیکو قدم دردل زمستان و اوج آلودگی هوا برای مرکز خوزستان که قطعا می تواند پیام رسان ایده آل شدن شرایط استاندارد برای میزبانی از دومین دوره تورنمنت وزنه برداری فجرکاپ ایران باشد.این رقابت ها 19 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهواز میزبان جام بین المللی با آب و هوایی بهاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..