تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«جَنبل» به جشنواره كپنهاگ رفت

٩ فيلم در بخش موج نو اين فستيوال پذيرفته شده كه از ميان آنها پنج فيلم براى اولين بار در اين جشنواره به نمايش گذاشته مى شود كه جَنبَل هم يكى از آنهاست.جشنواره فيلم كپنهاگ يكى از مهمترين جشنواره هاى فيلم مستند دنياست كه بخش موج نو اين فستيوال به نمايش آثار فيلمسازان جوان اختصاص دارد، در اين بخش مستندهايى از كشورهاى فرانسه ، دانمارك، لهستان، آرژانتين، مكزيك و ... به رقابت مي‌پردازند.

داستان فیلم درباره موسی، هنرمند بومی جنوبی است که از طریق تابلوهای جادویی‌اش، وارد دنیایی از جنس خیال می‌شود و آنجا با دختر دریا ملاقات می‌کند. موسی در طلب عشق دخت دریا، پای به قصه ای افسانه ای میگذارد، بی آنکه راه بیرون آمدن از هزارتوی خیال را بداند. 

علی مصفا به طور مشترک با دو کارگردان این اثر، تهیه‌کنندگی فيلم را به عهده دارد.

انتهای پیام‌/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««جَنبل» به جشنواره كپنهاگ رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..