تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرواز انسان از این تپه آغاز شد!

کد خبر: ۴۸۶۷۹۹

۵۶۸  بازدید

کی از الهام بخش های اصلی برادران رایت، کار پیشگام آلمانی حمل و نقل هوایی، اوتو لیلنتال بود که بارها و بارها و با موفقیت امکان پرواز ماشین های سنگین تر از هوا را بیش از 10 سال قبل از اینکه برادران آمریکایی نشان داد.

برترین ها: یکی از الهام بخش های اصلی برادران رایت، کار پیشگام آلمانی حمل و نقل هوایی، اوتو لیلنتال بود که بارها و بارها و با موفقیت امکان پرواز ماشین های سنگین تر از هوا را بیش از 10 سال قبل از اینکه برادران آمریکایی نشان داد. برای نشان دادن این پروازها، اوتو یک تپه مخروطی مصنوعی در سال 1894 در نزدیکی خانه خود در حدود 600 کیلومتری شمال برلین ساخت و آن را کوه پرواز نامید.

این کوه به لیلنتال اجازه می داد گلایدرهای خود را بدون توجه به جهت باد راه اندازی کند. این تپه 15 متر ارتفاع داد و هنوز هم به عنوان یادبود لیلنتال وجود دارد. لیلنتال ساخت و آزمایش گلایدرها را در سال 1891 آغاز کرد. او چندین تپه ساخت و جاهای مختلفی را برای پرواز امتحان کرد، تا اینکه این تپه را ساخت و بیش از هزار آزمایش پرواز روی آن انجام داد و همیشه مردم زیادی را به این منطقه جذب می کرد. بهترین فواصل ثبت شده او 80 متر بود.


اما لیلنتال هرگز شانس به دست آوردن کنترل گلایدر را به دست نیاورد. او از ارتفاع 15 متری سقوط کرد و گردنش شکست و 36 ساعت بعد درگذشت. در سال 1932 کوه پرواز به عنوان یک بنای یادبود برای لیلنتال تصویب شد. در بالای تپه یک کره برنزی با نام لیلنتال و مشخصات پروازهای مشهور او قرار دارد.

پرواز انسان از این تپه آغاز شد!  پرواز انسان از این تپه آغاز شد!  پرواز انسان از این تپه آغاز شد!  پرواز انسان از این تپه آغاز شد!  پرواز انسان از این تپه آغاز شد!  پرواز انسان از این تپه آغاز شد!  پرواز انسان از این تپه آغاز شد! 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرواز انسان از این تپه آغاز شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..