تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیم گیری درباره توقف تولید پراید و پژو 405 توسط کمیته مشترک

کمیته‌ی مشترکی با حضور خودروسازان، قطعه سازان و وزارت صنعت، معدن و تجارت، در مورد توقف تولید پراید و پژو ۴۰۵ تصمیم می‌گیرند.

رئیس انجمن قطعه‌سازان در مورد توقف تولید خودروهای پراید و پژو ۴۰۵، تصمیم به این کار را منوط به تصمیم نهایی کمیته مشترک دانست.

رضا رضایی رئیس انجمن قطعه‌سازان در این باره گفت که هماهنگی‌های لازم برای توقف تولید خودروهای قدیمی صورت گرفته است. قرار است به‌زودی کمیته‌ی مشترکی با حضور خودروسازان، قطعه‌سازان و وزارت صنعت‌، معدن و تجارت تشکیل شود تا در مورد توقف تولید خودروهای قدیمی چون پراید و پژو ۴۰۵ برنامه‌ریزی شود.

به گفته‌ی رئیس انجمن قطعه‌سازان، اکنون بحث توقف تولید پژو ۴۰۵ و پراید مطرح است و ایران خودرو قصد دارد تولید پژو پارس را همچنان ادامه دهد و خط تولید این خودرو متوقف نمی‌شود.

رضایی اعلام کرد: «در حال حاضر قطعات پراید، پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ به ترتیب بیشترین سهم فروش را در صنعت قطعه‌سازی از آن خود کرده‌اند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیم گیری درباره توقف تولید پراید و پژو 405 توسط کمیته مشترک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..