تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وعده آلودگی‌هوا برای شهر‌های بزرگ، باران برای شرق

وعده آلودگی‌هوا برای شهر‌های بزرگ، باران برای شرق

جامعه > محیط زیست - ایسنا نوشت: مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از پیش‌بینی آسمانی غبارآلود برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد.

احد وظیفه گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه ناپایداری‌ها در بخش هایی از جنوب وجنوب شرق کشور طی سه روز آینده است، به همین دلیل در استان های هرمزگان، بخش‌هایی از فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان ابرناکی، وزش باد و رگبار باران گاهی با رعد وبرق پیش بینی می شود که این وضعیت روز یکشنبه در این نواحی بویژه در جنوب فارس، شمال هرمزگان و نیمه جنوبی کرمان تقویت می‌شود.

وی ادامه داد: روز دوشنبه بارش در شمال هرمزگان، جنوب کرمان وبخش هایی از سیستان و بلوچستان شدت بیشتری خواهد داشت. در سایر مناطق کشور امروز جو نسبتا پایدار است و در استان‌های ساحلی دریای خزر افزایش دما و در برخی مناطق سواحل غربی خزر وزش بادجنوبی رخ خواهد داد.

وظیفه با اشاره به اینکه از بعدازظهر روز یکشنبه و طی روز دوشنبه با شمالی شدن جریان ها درسواحل دریای خزر ابرناکی و بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود بیان کرد: دریای خزر روز دوشنبه مواج خواهد شد، همچنین امروز و اوایل وقت روز یکشنبه آسمان شهرهای صنعتی و پر جمعیت غبار آلود پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آسمان تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران روز یکشنبه صاف همراه با غبارمحلی و اوایل شب وزش باد با حداقل دمای 5 و حداکثر 17 درجه سانتیگراد خواهد بود، همچنین روز دوشنبه کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای 4 و حداکثر دمای 15 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

۴۷۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وعده آلودگی‌هوا برای شهر‌های بزرگ، باران برای شرق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..