تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح کلینیک مددکاری اجتماعی در منطقه

معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه 7 از راه اندازی کلینیک مددکاری اجتماعی در این منطقه با هدف کنترل و کاهش معضلات اجتماعی و با رویکرد آگاه سازی مردم در خصوص مهارت های زندگی همزمان با روز امورتربيتي و تربيت اسلامي خبر داد.

به گزارش شمانیوز: محمد رضا غلامی با اعلام این مطلب افزود: این کلینیک با همکاری کلینیک مددکاری نجماعی در خیابان شهید فتحنایی، کوچه شیرین اصفهانی در تاریخ 8 اسفند ماه افتتاح می شود.
وی تصریح کرد: ارائه مشاوره های تخصصی به افراد آسیب دیده در سطح محلات کم برخوردار، مشاوره فردی و گروهی، پیشگیری از طلاق و خشونت های خانوادگی و در مجموع کاهش و کنترل معضلات اجتماعی با رویکرد آگاه سازی و درمان آسیب دیدگان در خصوص مهارت های زندگی و مداخله در بحران های اجتماعی از جمله اهداف برگزاری کلینیک مددکاری در این منطقه است.
معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه یکی از مبانی اولیه اعتقادی در اسلام مددکاری و کمک به همنوع است، خاطرنشان کرد: مددکاری اجتماعی خدمتی است حرفه ای که بر دانش, مهارت و ارزش های خاص, به منظور کمک به افراد, گروه ها و جامعه قرار دارد تا آنها قادر شوند استقلال شخصی و اجتماعی و رضایت خاطر خود را از زندگی به دست آورند.
وی در پایان یادآور شد: مراجعه به این مرکز برای عموم آزاد است و در این مرکز کارشناسان و متخصصان مجرب و داوطلب، مسئولیت آموزش و مشاوره شهروندان را بر عهده خواهند گرفت و ضمن ارائه خدمات مشاوره‌ای نسبت به توزیع اقلام آموزشی نیز اقدام خواهد شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح کلینیک مددکاری اجتماعی در منطقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..