تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلاف سقف معافیت مالیات حقوق کارگران و کارمندان

به گزارش افکارنیوز،

هادی قوامی در مورد علت تفاوت سقف معافیت مالیاتی حقوق تعیین شده برای کارگران بخش خصوصی و دولتی، اظهار داشت: من در جلسه امروز نبودم و از این اتفاق بی‌خبرم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره فاصله طبقاتی میان قشر کارگر و کارمند و دیگر گروه‌ها تصریح کرد: اختلاف میان سقف معافیت مالیاتی دستمزد کار و کارمند، قطعا تبعیض آشکار است.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا امکان تجدیدنظر در این مصوبه مجلس وجود دارد، تصریح کرد: این مصوبه اکنون در لایحه بودجه 96 کل کشور به تصویب رسیده؛ بنابراین امکان تجدیدنظر در آن وجود ندارد، مگر اینکه شورای نگهبان به آن ایراد وارد کند.

براساس مصوبه مجلس، سقف معافیت مالیات حقوق موضوع ماده 84 قانون مالیات‌های مستقیم برای کارمندان دولت مبلغ 240 میلیون ریال و برای سایر افراد (کارگران بخش خصوصی) 180 میلیون ریال در سال تعیین شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلاف سقف معافیت مالیات حقوق کارگران و کارمندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..