تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




5 منطقه دیگر در شرق استان حلب آزاد شد

ارتش سوریه و مقاومت موفق شدندن در ادامه عملیات در شرق استان حلب پنج منطقه جدید را تحت کنترل خود در آورند و داعش را عقب‌تر برانند.

به گزارش بولتن نیوز، ارتش سوریه با کمک نیروهای مقاومت، موفق شد در ادامه عملیات در شرق استان حلب، مناطق «قیطه، ام خرزه، مستریحه میری، خربه کیار و جبل سلیم» را کامل آزاد کند.

عملیات نیروهای سوری از سمت شهرک‌های «ابوجباره الکبیر»، «رسم الشیخ» و «المغاره» در حال اجراست.

منابع میدانی به «بین‌الملل فارس» گفتند که «در این عملیات ده‌ها تروریست داعش کشته یا زخمی شده‌اند».

مناطق پاکسازی شده در محور شمالی شهر دیرحافر است.

نیروهای پشتیبانی در حال تثبیت مواضع هستند و نیروهای عملیاتی برای آغاز عملیات پاکسازی مناطق «اللواء»، «فیخه صغیره» و «الشامی» در شرق شهر الباب، و همچنین «نباته الکبیره»، «المزروفه»، و «شنهصه» آماده می‌شوند‌.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «5 منطقه دیگر در شرق استان حلب آزاد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..