تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه مصرف انرژی در كشور از مصادیق منكر است

گروه اجتماعی: مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس با یادآوری اینكه مصرف انرژی در کشور ما چهار برابر متوسط مصرف انرژی در کل دنیاست، گفت: یکی از مصادیق منکر در كشور نحوه مصرف انرژی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، عبدالعزیز كریمی نوبندگان، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس امروز، 7 اسفند در جلسه دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرائی این استان با اشاره به اینکه مصرف انرژی در کشور ما چهار برابر متوسط مصرف انرژی در کل دنیاست، گفت: یکی از مصادیق منکر در كشور، نحوه مصرف انرژی است و ما به عنوان کسانی که اعتقاد داریم اسراف حرام است، نباید این منکر بزرگ را از یاد ببریم.

وی گفت: یکی از مواردی که در قرآن کریم بسیار به آن اشاره شده است موضوع امر به معروف و نهی از منکر است و برداشتی که از این آیات می‌شود این است که امر به معروف و نهی از منکر مشمول همه آحاد جامعه است و همه مکلف به انجام این فریضتیین هستیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس افزود: اگر در بحث امر به معروف و نهی از منکر روش‌های اصولی و تدابیر لازم در نظر گرفته نشود، قطعاً دچار مشکل می‌شویم.

كریمی نوبندگانی همچنین تأكید كرد كه امر به معروف و نهی از منکر موضوعی تدریجی است و دفعی نیست و باید با صبر و حوصله صورت پذیرد.

یادآور می‌شود، در پایان این جلسه با حکم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، عبدالعزیز کریمی نوبندگانی به عنوان رئیس و غلامعلی نعمت الهی به عنوان دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت برق منطقه‌ای فارس معرفی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه مصرف انرژی در كشور از مصادیق منكر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..