تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف محموله سیگار قاچاق در کرمانشاه

190 هزار نخ سیگار قاچاق در کرمانشاه کشف شد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا امیری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال یک کشف محموله سیگار قاچاق در کرمانشاهمحموله سیگار قاچاق از کشور عراق و انتقال آن از معابر غیرمجاز مرزی به استان کرمانشاه، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مقصد نهایی این محموله استان های مرکزی کشور بوده است، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیر تردد و نوع خودروی حامل کالای قاچاق مشخص شد، لذا تیم عملیاتی اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی به موقعیت ورودی غربی کرمانشاه اعزام شدند و منطقه را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت، خودروی سواری حامل کالای قاچاق که با سرعتی حادثه ساز در تردد بود، با برپایی ایستگاه ایست و بازرسی متوقف شد.

سرهنگ امیری اظهار داشت: در بازرسی از خودروی مورد بحث 190 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و یک نفر هم در این زمینه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف محموله سیگار قاچاق در کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..