تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون دبیرکل سازمان ملل: ریزگردها را با همکاری منطقه ای مهار می کنیم

معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در حاشیه بازدید از دریاچه ارومیه گفت: برای حل مشکل ریزگردها در ایران، به زودی گفتگوهای منطقه ای مفصلی را آغاز می کنیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور محیط زیست در حاشیه بازدید از تدریاچه ارومیه در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما گفت: سازمان ملل متحد برای مدیریت و مهار ریزگردها و طوفانهای گرد و غبار در اطراف ایران با مسئولان سه کشور عراق، ترکیه و عربستان سعودی گفتگو می کند.

اریک سولهایم افزود: موضوع ریزگردها و طوفانهای گرد و غبار اولویت نخست زیست محیطی مسئولان جمهوری اسلامی ایران است و سازمان ملل متحد برای همراهی با این مسئله و حل مشکل به زودی گفتگوهای منطقه ای مفصلی را آغاز خواهد کرد.

وی تصریح کرد:  مدیریت پدیده گرد و غبار یک موضوع صرفا ملی نیست و برای حل آن نگاه منطقه ای لازم است.

معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور محیط زیست با اشاره به اینکه کارهای عملی نیز باید بر اساس همکاریهای منطقه ای انجام شود اظهار امیدواری کرد، با انجام این گفتگوها مسیر درستی برای مدیریت و مهار ریزگردها و طوفانهای گرد و غبار در ایران طراحی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون دبیرکل سازمان ملل: ریزگردها را با همکاری منطقه ای مهار می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..