تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایتی از دیدار قالیباف و احمدی‌نژاد در مشهد

«قاليباف به محل اقامت احمدي‌نژاد در هتل پنج ستاره‌ و بين‌المللي كوثر ناب که از گران‌ترين هتل‌هاي مشهد است، رفته و آنجا ديداري چند ساعته با يكديگر داشتند. بنا به گفته برخي، تلفن‌های هتل نيز براي مدتي از دسترس خارج مي‌شوند ولي از محتويات ديدار خبري به بيرون درز نمي‌كند.»

روزنامه قانون نوشت: «به نظر مي‌رسد دم خروس پنج‌شنبه و در مراسم جمنا بدجوري بيرون زده بود. آنها دوباره بر سر قول‌شان نماندند و او را به سايرين ترجيح دادند. نفر دوم انتخابات سال ۹۲ گزينه اصلي رياست‌جمهوري همان سال و مدير جهادي اين جماعت، با شخصيت‌هايي مانند ميرسليم، شاهین میرمحمدی، محمدمهدی زاهدی و مسعود میرکاظمی در يك ليست قرار گرفت تا دوباره براي قهر آماده شود! در اين همايش حزبي كه به آن لقب ملی دادند، همه آمده‌ بودند ولي از قاليباف خبري نبود. آري او نبود زيرا براي ديدار با احمدي‌نژاد كه چند روزي است در مشهد به سر مي‌برد، به ديار كودكي خود رفته بود. قاليباف به محل اقامت احمدي‌نژاد در هتل پنج ستاره‌ و بين‌المللي كوثر ناب که از گران‌ترين هتل‌هاي مشهد است، رفته و آنجا ديداري چند ساعته با يكديگر داشتند. بنا به گفته برخي، تلفن‌های هتل نيز براي مدتي از دسترس خارج مي‌شوند ولي از محتويات ديدار خبري به بيرون درز نمي‌كند.

فرضیه های رایزنی با رقیب سنتی

البته در رابطه با اين ديدار شايد بتوان فرضيه ‌هایي را بيان كرد. نخست آن كه احتمال دارد قاليباف براي اتحاد با احمدی‌نژاد در مقابل اصولگرايان كه دوباره با وي نامهرباني كردند، به ديدار او رفته است.

دوم شايد قاليباف خطر احمدي‌نژاد و يارانش را بيشتر از ساير اصولگرايان درك كرده و به ديدار او رفته است تا وي را از ايستادن در مقابل يارانش منصرف كند.

سوم اين كه احتمال دارد قاليباف در سفرهاي عادي و ماهانه خود كه به مشهد مي‌رود، بدون هيچ هماهنگي قبلي و تنها براي استراحت به اين هتل محل اقامت محمود احمدي‌نژاد رفته است! با توجه به اتفاق‌هايي كه اين روزها رخ مي‌دهد و با اعلام كانديداتوري برخي براي رياست‌جمهوري كشور بزرگي مانند ايران (كه به شوخي شبيه‌ است)، به نظر مي‌رسد فرضيه سوم بيشتر قابل درك و فهم باشد!

گذشته از اين موضوعات، بدون شك ديدارهاي محرمانه در سطح مقامات ايران موضوع جديدي نيست و چندان نبايد تعجب كرد كه قاليباف و احمدي‌نژاد كه روزگاري دست بر يقه يكديگر داشتند، امروز با يكديگر براي ايستادن مقابل قشري ديگر عهد اخوت ببندند. شايد قاليباف نيز دانسته است كه احمدي‌نژاد از لحاظ مديريتي و رويكرد، هر چه باشد از مدعيان اصولگرايي بيشتر بر سر حرف خود مي‌ايستد و راحت تر مي‌شود در مسائل هم‌راستا به او اعتماد كرد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایتی از دیدار قالیباف و احمدی‌نژاد در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..