تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




6/5میلیارد پول بلیت فروشی پرسپولیس جیب چه کسی رفت؟

حسین تقوی، کارگزار اسکان، برنامه ریزی و فروش بلیت مسابقه پرسپولیس و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا مصاحبه کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی، او می گوید که از میان 34000 بلیط فقط 20 هزار بلیط در اختیار داشته و 1500 بلیت را فروخته و نمی داند چطور تماشاگران حریف به زمین آمده اند و این کار را توطئه سعودی ها خوانده است.

البته یک ضرب و تقسیم ساده نشان می دهد که از 34 هزار بلیط ابتدا به ساکن 13 تا 14 هزار بلیت در اختیار عربستانی ها قرار گرفته و 20هزار هم به صورت بلیت چاپ شده در اختیار این کارگزار قرار گرفته . البته که هیچ کس به غیر از مسوولان پرسپولیس اجازه نداشته اند 14 هزار بلیت را به عربستانی ها بدهند و اصولا بلیت بازی به جز آنها در اختیار کسی نبوده است.

حالامحاسبه قیمت بلیت به ادعای روزنامه عربستانی در کنار تعداد 13 هزار بلیت فروش رفته نشان می دهد که این بازی 6.5 میلیارد تومان درآمد داشته که شیخ عربستانی پرداخت کرده و مسوولان پرسپولیس از آن اظهار بی اطلاعی می کنند. 

هرچند سوال روزهای اول این بود که با اجازه چه کسی میزبانی ایران به عربستانی ها فروخته شده اما حالا سوال اینجاست که این 6.5 میلیارد را کجا برده اند؟ چه کسی این پول ها را گرفته و چرا صدایش در نمی آید؟

6/5میلیارد پول بلیت فروشی پرسپولیس جیب چه کسی رفت؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «6/5میلیارد پول بلیت فروشی پرسپولیس جیب چه کسی رفت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..