تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ تلخ مرد کارتن خواب در آزاد راه کرج - قزوین

به گزارش رکنا، سرهنگ گودرزی رئیس پلیس Police راه استان البرز در تشریح این خبر اظهار کرد: در ساعت 01:00 بامداد امروز در آزادراه کرج-قزوین مقابل ترمینال شهید کلانتری یک دستگاه سواری پراید با عابر پیاده برخورد کرد.
این مقام انتظامی در ادامه افزود: متاسفانه در پی وقوع این حادثه Incident عابر پیاده که آقایی کارتن خواب بود در دم جان خود را از دست داد.
وی در پایان به علت وقوع این حادثه اشاره کرد و گفت: کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت این تصادف Crash را عدم توجه به جلو از جانب راننده پراید اعلام کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ تلخ مرد کارتن خواب در آزاد راه کرج - قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..