تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر سازمان محیط زیست به وظیفه‌اش عمل می‌کرد با وضعیت امروز خوزستان روبه‌رو نبودیم

جواد کاظم‌نسب الباجی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره مشکلات حاد مردم خوزستان در پی گرد و غبار غلیظ هوا و قطعیهای پیاپی آب و برق این استان اظهار کرد: انتظار داریم که سازمان حفاظت محیط زیست به وظیفه قانونی خود عمل کند و تحت تاثیر ارگان، شخص یا گروهی نباشد.

وی افزود: اگر سازمان حفاظت محیط زیست به وظیفه اصلی خود عمل می‌کرد و مثلا حق‌آبه تالابها را تامین و از خشک شدن تالابها جلوگیری می‌کرد با چنین وضعیتی در خوزستان روبه‌رو نبودیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی درباره بسیج کردن تمام مقره‌شورها از سرتاسر کشور برای خوزستان تاکید کرد: حتی دستگاه‌های اولیه مقره‌شور در خوزستان  هم وجود ندارد و این بدلیل عدم وجود مدیریت قوی در این استان است؛ این سؤال را از وزیر نیرو دارم که چرا مقره‌شورهای استان خوزستان کافی نیست و از استانهای دیگر مقره‌شور می‌آورید؛ از وزیر نیرو درخواست دارم تا مدیرانی که کم‌کاری کرده‌اند را عزل کند.

حل مشکلات خوزستان به خاطر منافع مالی

کاظم‌نسب الباجی با بیان اینکه چرا مسئولان به استانی که درآمد بالایی از کشور را تامین می‌کند بی‌توجه هستند، تصریح کرد: حداقل به خاطر منافع مالی هم شده به مشکلات خوزستان سریعاٌ رسیدگی کنید چون با این مشکلات، در استخراج نفت هم دچار مشکل می‌شویم.

رهبر معظم انقلاب، یار وفادار مردم خوزستان

وی یادآور شد: از فرمایشات پدرانه مقام معظم رهبری که به داد مردم خوزستان رسید، تشکر می‌کنم و ایشان با صحبتهایش در مورد خوزستان به مسئولان هشدار داد که به مشکلات خوزستان رسیدگی کنند؛ رهبر معظم انقلاب همیشه یار وفادار مردم خوزستان بوده‌اند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر سازمان محیط زیست به وظیفه‌اش عمل می‌کرد با وضعیت امروز خوزستان روبه‌رو نبودیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..