تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش نرخ مواد غذایی کشور نباید تنها مختص به مناسبت‌های خاص باشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، مجید کیانپور  با بیان اینکه کاهش نرخ مواد غذایی شهروندان نباید تنها در مناسبت ها شکل بگیرد اظهار داشت: گرانی گوشت و برنج علاوه بر اینکه به ضرر مصرف کننده است به نفع تولیدکننده نیز نیست.

وی درباره وضعیت تنظیم بازار درشب عید،گفت: اگر بخواهیم نوسانات نرخ محصولات غذایی در سراسر کشور کنترل شود ما نیازمند عرضه تولید به مصرف محصولات کشاورزی توسط تعاونی روستایی هستیم.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درمان نرخ گذاری محصولات غذایی نیازمند برنامه ریزی جامع برای جلوگیری از افزایش نرخ محصولات غذایی در مناسبت ها است، تصریح کرد: توسعه تعاونی روستایی پادزهر تنظیم بازار نرخ مواد غذایی در سراسر سال است.

کیان پور افزود: تعاونی های روستایی با توجه به رسالتی که دارند می تواند از مرحله اول تولید محصولات کشاورزی تا رسیدن به دست مصرف کننده را در دست بگیرند، البته لازمه این امر خرید مناسب محصولات از کشاورز است.

وی با بیان اینکه خرید محصولات کشاورزی پایین تر از بهای تمام شده محصول را نصیب دلالان می کند، یادآورشد: تعادل نرخ بازار محصولات غذایی در بازار در گرو خرید محصولات کشاورزی با درنظرگرفتن هزینه تولید و سود متعارف برای کشاورز است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش نرخ مواد غذایی کشور نباید تنها مختص به مناسبت‌های خاص باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..