تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت آیت الله مکارم شیرازی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت‌الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان در پیامی درگذشت خطیب شهیر مرحوم سید محمد آل‌طه را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت آیت‌الله مکارم شیرازی در پی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل طه به این شرح است:

فقدان اسفناک حجت‌الاسلام‌والمسلمین خطیب شهیر آقای سید محمد آل طه (رحمة الله علیه) موجب نهایت تأسف گردید، این واعظ شجاع و وارسته سالیان دراز در خدمت مکتب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) بود و با بیانات شیوا و ارزندۀ خود به هدایت مردم اشتغال داشت. خداوند روح او را با ارواح اجدادش مخصوصاً شهیدان کربلا محشور گرداند.

اینجانب این ضایعه اسفناک را به همه وعاظ شهرستان قم و خاندان شریفش تسلیت عرض می‌کنم و علوّ درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای همه بازماندگان از خداوند مسئلت دارم.

وی از مبارزان پرتلاش و یکی از وعاظ برجسته شهر مقدس قم به ویژه در سال‌های پیش از انقلاب بودند و در سراسر عمر خویش علاوه بر تربیت و تبلیغ دینی به خدمت محرومان و مسکینان و امور خیریه اهتمام فراوانی داشت.

انتهای پیام/ش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت آیت الله مکارم شیرازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..