تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد قاطع پلیس راه زنجان با حادثه سازان/محور های مواصلاتی زنجان در 24 ساعت گذشته 6 مصدوم برجا گذاشت

ساعت: 14:24 منتشر شده در مورخ: 1395/12/07 شناسه خبر: 1047921

رئیس پلیس راه استان زنجان رئیس پلیس راه استان زنجان از برخور قاطع پلیس راه استان زنجان با حادثه سازان در هر شرایط خبر داد و گفت: اولین کسی که در صورت عدم رعایت قوانین صدمه می بیند خود رانندگان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیر محمدی امروز در گفت و گو با عصر زنجان، با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته سه تصادف در محور های مواصلاتی استان زنجان رخ داده است، اظهار کرد: تصادفات رخ داده 6 مصدوم برجا گذاشته است.

وی به تصادف پراید با پیکان در محور زنجان- ارمغانخانه اشاره کرد و افزود: این حادثه راس ساعت 12 ظهر رخ داده است که انحراف به چپ هر دو وسیله نقلیه علت اصلی تصادف بوده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان خاطرنشان کرد: برخورد پراید با پیکان در محور زنجان- ارمغانخانه چهار مصدوم برجا گذاشته است که حال مصدومان خوب گزارش شده است.

شیر محمدی به واژگونی خودروی پراید در محور زنجان -خرمدره اشاره کرد و اظهار داشت، تخطی از سرعت مطمئنه علت اصلی این حادثه بوده است که این واژگونی یک مصدوم برجا گذاشته است.

وی با بیان اینکه راس ساعت 14 ظهر روز جمعه برخورد کامیون با موتور سیکلت در محور ابهر- تاکستان رخ داده است، تصریح کرد: عدم رعایت حق تقدم توسط راکب موتور سیکلت علت اصلی این حادثه بوده است که راکب موتور سیکلت مصدوم و به بیمارستان منتقل شده است.

آغاز طرح نوروزی در زنجان از 25 اسفند ماه

رئیس پلیس راه استان زنجان به طرح نوروزی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طرح نوروزی در استان زنجان از 25 اسفند ماه آغاز خواهد شد.

شیرمحمدی با بیان اینکه با اجرای رزمایش طرح نوروزی در ستاد فرماندهی استان زنجان با حضور مسئولان استانی طرح نوروزی شروع و تا 17 فروردین ماه سال 96 ادامه خواهد داشت، گفت: 85 اکیپ واحد گشتی به صورت محسوس و نامحسوس در سرتا سر محور های مواصلاتی استان زنجان حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه گشت های پلیس راه استان زنجان به صورت نامحسوس برای کنترل تخلفات در سرتا سر محور های مواصلاتی استان زنجان حضور پیدا خواهند کرد: افزود: طی طرح نوروزی از رانندگان مشکوک تست اعتیاد و الکل به عمل خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان زنجان از برخور قاطع پلیس راه استان زنجان با حادثه سازان در هر شرایط خبر داد و گفت: اولین کسی که در صورت عدم رعایت قوانین صدمه می بیند خود رانندگان هستند.

شیرمحمدی در پایان با اشاره به اینکه بستن کمر بند ایمنی برای سرنشینان و رانندگان در سرتا سر محور های مواصلاتی الزامی است، خاطرنشان کرد: رانندگان برای کودکان صندلی کودک تهیه کنند چرا که بیشترین تلفات را کودکان می بینند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد قاطع پلیس راه زنجان با حادثه سازان/محور های مواصلاتی زنجان در 24 ساعت گذشته 6 مصدوم برجا گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..