تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم شیرگاه دشمن را ناامید کردند/ تا خون شهدا جاری است، دشمن توان ورود به کشور را ندارد

ساعت: 14:13 منتشر شده در مورخ: 1395/12/07 شناسه خبر: 1048345

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تا مردم ما زنده‌اند و خون شهدا جاری است، دشمن حق ورود به کشور را ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سید هادی حسینی در سالگرد حماسه هفتم اسفند شیرگاه به‌عنوان یکی از بسیجیان حاضر در آن شب، اظهار کرد: از یک ماه قبل از واقعه، شایعه ورود منافقین به شهر را داشته‌ایم و گروه‌های مختلف در نقاط مختلف شهر نگهبانی می‌داده‌اند و تقریباً یک هفته پیش از حمله بسیج، نگهبانی‌های داخل شهر جمع شده بود.


وی در رابطه با زمان وقوع حمله، افزود: پیش از تعویض نگهبانی در حدود ساعت 10 شب، من نگهبان قسمت پشت حیاط سپاه بودم و با شلیک آر پی جی و نارنجک سنگین حمله شدید به ساختمان کوچک شهر آغاز شد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تنها فرد آموزش‌دیده در میان یسیجیان آن شب، سرهنگ رهنما بود، تصریح کرد: پس از آغاز حمله، شروع به مقاومت کردیم و پس از جراحت برخی از بسیجیان، من و دو نفر از بسیجیان دیگر دستگیر شدیم.

حسینی خاطرنشان کرد: پس از دستگیری، در داخل اتاق راه‌آهن، صدای الله‌اکبر مردم شهر را از همه گوشه و کنار شهر شنیدیم که به سمت مقر بسیج می‌آمدند و منافقین با متوجه شدن این امر به سمت ما آتش گشودند و دو نفر از ما شهید شدند و من نیز به بیمارستان انتقال یافتم.

وی با اشاره به اینکه هفت اسفند شیرگاه، 31 روز پس از واقعه 6 بهمن آمل اتفاق افتاد، افزود: دشمن گمان داشت که اگر به شهرها حمله کند موفق خواهد شد و اگر در شهر بزرگ آمل موفق نشد در شهرهای کوچک موفق خواهد شد، اما مردم شیرگاه دشمن را ناامید کردند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: تا مردم ما زنده‌اند و خون شهدا جاری است، دشمن توان ورود به کشور را ندارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم شیرگاه دشمن را ناامید کردند/ تا خون شهدا جاری است، دشمن توان ورود به کشور را ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..