تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع ۲۰۰ سبد معیشتی بین خانواده های مناطق محروم شهرستان سرپلذهاب+ تصاویر

ساعت: 14:38 منتشر شده در مورخ: 1395/12/07 شناسه خبر: 1048261

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرپلذهاب از توزیع ۲۰۰ سبد معیشتی عیدانه هدیه رهبری در مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سعید کریمی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، اظهار داشت: در راستای کمک به محرومان و نیازمندان به همت سپاه ناحیه سرپل ذهاب 200 بسته معیشتی عیدانه هدیه رهبری بین مددجویان بهزیستی و کمیته امداد این شهرستان توزیع گردید.

 

وی افزود: این بسته های حمایتی شامل پوشاک، اقلام مواد غذایی به ارزش 300میلیون ریال بوده است که بین افراد نیازمند ساکن روستاها مناطق محروم سرپل ذهاب تقسیم شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرپلذهاب تصریح کرد: خرید اقلام و بسته بندی و کارهای اجرایی این بسته ها توسط بسیج سازندگی شهرستان سرپل ذهاب انجام شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع ۲۰۰ سبد معیشتی بین خانواده های مناطق محروم شهرستان سرپلذهاب+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..