تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : قرمزِ شیرین سر میز غذا، با ژله انار و کرم پسته

'); d.write(''); d.write('

وب سایت سوران: اگر میخواهید میز غذا را رنگارنگ کنید، یکی از راه حل های آن ژله است. در این مطلب طرز تهیه ژله انار را به شما آموزش می دهیم که جلوه خاصی به سفره تان می دهد.

انار (بزرگ دانه شده) ۴ عدد شکر ((۱۴۰ گرم)) دو سوم پیمانه آب سرد ((۶۰ میلی لیتر)) یک چهارم پیمانه ژلاتین ((۱۶ گرم)) ۵ قاشق چایخوری

مواد لازم برای کرم هل و پسته:

هل: پودر شده ۳ عدد غلاف خامه: سه چهارم پیمانه (۱۸۵ میلی لیتر) پسته: یک سوم پیمانه (۵۰ گرم) طرز تهیه ژله انار با کرم هل و پسته 

طرز تهیه:

۱-هل و خامه را در یک کاسه با هم زن بزنید تا فرم بگیرد. سپس پسته را با آن مخلوط کنید.

۲-یک قاشق دانه انار کنار بگذارید. از یک غذاساز برای پوره کردن دانه های انار استفاده کنید و آب آن را با یک صافی به خوبی بگیرید؛ با پشت قاشق دانه ها را بفشارید تا آب آن ها کاملا بیرون آید. اگر آب انار کافی نبود به آن آب بیفزایید تا میزان آن به اندازه کافی (۶۰۰ میلی لیتر) شود.

۳-آب انار و شکر را در یک ظرف با هم مخلوط کنید و ۵ دقیقه یا تا زمانی که شکر حل شود روی حرارت ملایم قرار دهید. ژلاتین را در ظرفی مقاوم به گرما با آب سرد بخیسانید تا نرم شود و سپس به روش بن ماری روی حرارت بخار حل کنید. ژلاتین را به شربت انار اضافه کرده و مخلوط کنید و کنار بگذارید تا خنک شود و به دمای اتاق برسد.

۴-ژله را در ۴ ظرف با ظرفیت ۱۵۰ میلی لیتر یا هر ظرف دیگری که دوست دارید بریزید و به مدت ۶ ساعت یا یک شب در یخچال قرار دهید و سپس در یک ظرف برگردانید و با دانه های انار و خامه ی هل و پسته که آماده کرده بودید تزیین کنید.

زیباجو

'); d.write('



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : قرمزِ شیرین سر میز غذا، با ژله انار و کرم پسته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..