تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محسن مسلمان فارغ‌التحصیل شد | سوژه روز

محسن مسلمان : تبریک‌گفتنِ روز مهندس به محسن مسلمان، در ابتدا نقشه خلاقانه و شوخ‌طبعانه سروش رفیعی بود اما خیلی زود، همه بازیکنان پرسپولیس و صفحات هواداری این تیم در فضای مجازی، شروع به تبریک‌بارانِ محسن مسلمان به مناسبت روز مهندس کردند

محسن مسلمان 

بر خلاف فوتبال اروپا، در فوتبال ایران اساسا ساخت لقب برای ستاره‌ها مرسوم نیست و حالا محسن یکی از معدود بازیکنانی به شمار می‌رود که بیشتر از نام خانوادگی، با لقب‌اش شناخته می‌شود. مردِ ساخت‌وسازهای میانه زمین پرسپولیس، بهترین فصل دوران فوتبال‌اش را در جمع قرمزها سپری می‌کند. تاثیرِ پرسپولیس بر احیای دوران ورزشی مسلمان و تاثیر مسلمان بر شکل‌گیری تیم رویایی برانکو، غیرقابل‌انگار به نظر می‌رسند. او از پرسپولیس کمک گرفت تا انگیزه بازگشت را به دست بیاورد و به پرسپولیس کمک کرد، تا به جمع مدعیان لیگ برتر برگردد.

 محسن مسلمان

تاریک‌ترین روزهای فوتبال محسن مسلمان، در جریان بازی‌های آسیایی 2014 رقم خوردند. او قرار بود در نقش ستاره محوری تیم وینگادا ظاهر شود اما مثل همه مهره‌های دیگر آن تیم، تورنمنت را در آفساید آغاز کرد و در آفساید به پایان برد. بلافاصله بعد از حذف از مرحله گروهی، او از فعالیت‌هایش در مدلینگ پرده برداشته و با سرزنش مستقیم سردار آزمون روبرو شد تا در یک نزاع اینترنتی، به این موضوع اشاره کند که اصلا بازیکنی به نام سردار آزمون را نمی‌شناسد. کمی بعد، محسن به برانکو تحمیل شد. با چشم‌هایی تماما قرمز به اولین جلسه تمرینی تیم رفت و مدت زیادی از ترکیب دور ماند تا بالاخره فرصت بازی به دست آورد و در اولین تجربه، یک افتضاح واقعی را پشت سر گذاشت. می‌گفتند مسلمان تمام شده. معتاد شده. نابود شده و دیگر درست نمی‌شود. مهندس اما زنده شد. سرحال شد. درست شد. او از زمان استفاده کرد تا به زمین برگردد. او از زمین استفاده کرد تا به زندگی برگردد. حالا در سرزمین مهندس‌های بیکار، او هر روز پروژه‌های تازه‌ای را کلید می‌زند و ساخت‌وسازهای بیشتری را تجربه می‌کند. یک مهندس که در شریف و خواجه‌نصیر ساخته نشده. که دانشگاه‌اش، زمین فوتبال بوده. دانشگاهِ استادهای سخت‌گیر. دانشگاهِ نمره‌های روی اسکوربرد.

آی اسپورت

اخبار مرتبط:

روناک یونسی و همسرش در عروسی محسن مسلمان + عکس

شمع روشن کردن محسن مسلمان در شام غریبان +عکس

پست جدید اینستاگرام محسن مسلمان در مرد رفقایش +عکس

سلفی محسن مسلمان در آسانسور +عکس

بی.ام.و محسن مسلمان رو فرم است؛ خودش چطور؟ + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محسن مسلمان فارغ‌التحصیل شد | سوژه روز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..