تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوشا مکانی:آدم ارزان باشد ولی غیرت داشته باشد

تاریخ نشر : شنبه 7 اسفند 1395 مشاهده : 46 سایر اخبار ورزشی RSS

سوشا مکانی نسبت به حواشی به وجود آمده در خصوص رقم قراردادش با تیم نوروژی واکنش نشان داد.

سوشا مکانی

 سوشا مکانی امسال دوباره در لیگ نروژ بازی می‌کند ولی طی روزهای اخیر رقم‌های عجیبی در خصوص قرارداد وی با استروم گودست مطرح شده است.
مکانی البته نسبت به این موضوع‌ها واکنش دارد و می‌گوید: از مدیرانی که در ایران با آنها کار کرده‌ام می‌توانید پرس و جو کنید که آیا من در مذاکراتم از پول صحبت می‌کردم یا نه و آنها می‌توانند در این باره به خوبی شهادت دهند. پول هیچ گاه برای من در اولویت نیست اما آدم ارزان باشد ولی غیرت داشته باشد. اصلاً این حرف‌هایی که می‌زنم درست نیست اولاً من برای مدت ۶ ماه و به صورت قرضی به استروم گودست آمدم و دوماً فقط ۵۰ هزار یورو که در حدود ۳۰۰ میلیون تومان پول رضایت‌نامه من برای این شش ماه بوده است این را هم در نظر بگیرید که قرارداد من با استروم گودست قطعی نیست و به صورت قرضی به این تیم آمدم.

 شلوار جدید سوشا مکانی

 بقیه مسائل برای من اصلاً مهم نیست و فقط این را می‌گویم که با پول رضایتنامه و پولی که بابت این قرارداد به من رسیده برای این شش ماه حدود ۷۰۰ میلیون تومان برای من هزینه شده است اما نمی‌دانم این رقم‌هایی که در ایران اعلام می‌شود را از کجا آوردند.

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

سوشا مکانی: نماینده مد و شیک‌پوشی ایران در نروژ هستم! +عکس

شلوار جدید سوشا مکانی در نروژ + عکس

سمیرا سمیعی ، سوشا مکانی را به نروژ برد! + تصاویر 

سوشا مکانی چگونه به منتشر شدن تصاویر خانوادگی اش واکنش نشان داد +عکس

انتشار عکسی از دوران کودکی سوشا مکانی به مناسبت تولد تنهایی اش در گوام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوشا مکانی:آدم ارزان باشد ولی غیرت داشته باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..